Befőzde

Kevi lekvár és szörp

Varjú a Befőzdénél!

2014. október 22. 20:45 - BEFŐZDE

Sziasztok!

 

Vagy 3 nappal ezelőtt (nagy ágynakfekvés közepette) áthozott a szomszéd egy varjút. Megnéztem (már amennyire) és úgy tűnt, hogy meglőtték. A szárnya biztos törött volt, de azért elég harcias jószág volt :) Jó hogy vastag bőr van a kezemen, mert már majdnem fájt a csípése :) A lábával majdnem megtartotta egy seprőnek a nyelét, ami azért valjuk be, hogy egy ekkora nem ragadozó madártól nem rossz teljesítmény.

20141021_090243.jpg

Lett volna még egy nagyon jó kép, ha gyorsabb vagyok. A kocsival vittel be a Nimfea volierébe, hogy a természetvédelmi őrök majd elszállítsák, de közben megáltam egy kicsit. Mire visszamentem a kocsiba kiugrott a dobozból és felült a hátsó ülésháttámlára. Sajnos nem tudtam lefényképezni :( De rájöttem kell itthonra egy varjú (bár akkor lehet dolmányos)

 

Béla és Heni

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://befozde.blog.hu/api/trackback/id/tr386818169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása